Udbud
Igangværende udbud
Banedanmark gennemfører alle vores EU-udbud elektronisk. Det foregår via vores udbudsportal fra EU-Supply. Her ligger offentliggjorte igangværende udbud samt udbudsmateriale. Den efterfølgende proces foregår også elektronisk.
Det betyder, at du kan stille spørgsmål til et konkret udbud og læse svar via udbudsportalen. Dit tilbud afgiver du ligeledes elektronisk i udbudsportalen. Derfor opfordrer vi til, at du registrerer dig som bruger på vores udbudsportal hos EU-Supply, således at I kan få adgang til vores igangværende udbud, udbudsmateriale, Q & A, afholdelse af licitation, invitation til udbud på baggrund af en af vores kvalifikationsordninger, meddelelse om tildeling af leverandør med mere.
Det er nemt at oprette en gratis profil på vores udbudsportal hos EU-Supply. Som tilbudsgiver har du fri adgang til teknisk support, hvis du oplever tekniske problemer med udbudsportalen. Du finder en Quickguide på udbudsportalens forside.
Kommende udbud
Banedanmarks kommende udbud offentliggør vi på vores ”Udbudsplanen”. Her præsenterer projektlederne deres indberettede forventninger til planlagte udbud, når det er besluttet af gennemføre udbud, men hvor udbudsmaterialet endnu ikke er offentliggjort.
Når du klikker på et specifikt udbud får du vist detaljerede nøgleinformationer om det kommende udbud, samt kontaktinformation til den ansvarlige projektleder.
Hold dig løbende orienteret om disse kommende udbud inden for dit interessefelt gennem abonnement på det pågældende udbud og få alert, når der er opdateringer i udbuddet. Det er også muligt at videresende nyhedsbrevet til andre f.eks. underleverandører.