Så langt er vi nået
Her kan du se, hvor langt vi er nået.
Afsluttede strækninger:
|
Status for tilbageværende strækninger:
Overkørsler før | Usikrede, som skal opgraderes | Udestående nedlæggelser | Nedlagt | Overkørsler efter | |
Roskilde-Kalundborg | 23 | 0 | 2 | 5 | 16 |
Bramming-Tønder | 55 | 2 | 9 | 0 | 46 |
Esbjerg-Struer | 116 | 3 | 14 | 44 | 58 |
Struer-Thisted | 125 | 7 | 17 | 58 | 50 |
Skanderborg-Skjern | 127 | 8 | 53 | 18 | 56 |
Aarhus-Grenaa | 76 | 4 | 33 | 0 | 43 |
Status ved udgangen af 2018
Tilbageværende usikrede overkørsler: 26
Tilbageværende sikrede overkørsler, der nedlægges i projektet: 0
Ved udgangen af 2019
Tilbageværende usikrede overkørsler : 12
De tilbageværende 12 overkørsler på strækningerne Bramming-Tønder, Skanderborg-Skjern og Esbjerg-Struer udestår frem til efter 2022, hvor de bliver nedlagt eller opgraderet på de enkelte strækninger ifm. Signalprogrammets udrulning.
Der tages forbehold for tallene for Grenaabanen, da ekspropriationsprocessen ikke er fuldt gennemført.